مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 12:002024-01-04سياسي

پرواز های حج عمره پس از صدور مجوز برقرار می شود


حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شایعات اخیر پرواز های حج عمره، گفت: اخبار هایی که در خصوص لغو یا کنسلی پرواز های حج عمره در فضای رسانه بازتاب می شود، - سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری پرواز پس از صدور مجوز از سوی عربستان انجام خواهد شد و هیچ گونه کنسلی در خصوص این پرواز ها وجود ندارد، خبر داد.

حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شایعات اخیر پرواز های حج عمره، گفت: اخبار هایی که در خصوص لغو یا کنسلی پرواز های حج عمره در فضای رسانه بازتاب می شود، کذب است و هیچ گونه کنسلی یا تعلیق در خصوص پرواز های حج عمره صحت ندارد.

سخنگوی هواپیمایی هما ادامه داد: نمایندگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت امور خارجه و نهاد ریاست جمهوری در کشور عربستان حضور دارند و در حال مذاکره با طرف سعودی هستند و قطعاً این مشکل رفع در روز های نزدیک رفع خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پرواز های حج عمره پس از 9 مجدد در حال برقراری است؛ پس قطعاً موانع و مشکلاتی در این مسیر رخ خواهد داد که طبق مذاکراتی که با طرف سعودی داریم در صدد رفع موانع خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز های حج عمره پس از صدور مجوز برقرار می شود

پرواز های حج عمره پس از صدور مجوز برقرار می شود