مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:452024-01-16بين الملل

نخست وزیر سابق قطر: کشورهای عربی نباید هزینه های سنگین بازسازی غزه را بپردازند


نخست وزیر سابق قطر با انتقاد از حمایت مالی برخی کشورهای عربی برای جبران خساراتی که ارتش رژیم صهیونیستی در غزه بر جای گذاشته، ابراز تمایل برخی از آنها برای مدیریت منطقه محاصره شده نوار غزه را محکوم کرد.

- نخست وزیر سابق قطر با انتقاد از حمایت مالی برخی کشورهای عربی برای جبران خساراتی که ارتش رژیم صهیونیستی در غزه بر جای گذاشته، ابراز تمایل برخی از آنها برای مدیریت منطقه محاصره شده نوار غزه را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمد بن جاسم آل ثانی، نخست وزیر و وزیر خارجه سابق قطر در حساب کابری خود در پلتفرم ایکس برخی اطلاعات از اقدام چند کشور عربی که نام آنها را نبرد، برای برعهده گرفتن خسارات ناشی از جنگی که رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی فلسطین آغاز کرده را فاش کرد و نوشت: نمی دانم تا چه حد صحت دارد اما این را شنیدم که برخی کشورهای منطقه ما متعهد شدند بودجه بازسازی نوار غزه را تامین کرده و بعد از اتمام جنگ، مدیریت نوار غزه را به دست بگیرند.

به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، این مسؤول سابق قطری در ادامه به تحلیل این موضعگیری کشورهای عربی پرداخت که پس از افشای اطلاعات مختلف قصد آنها برای برعهده گرفتن هزینه های خساراتی که رژیم اشغالگر به غزه وارد آورده، اکنون برای افکار عمومی مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر سابق قطر: کشورهای عربی نباید هزینه های سنگین بازسازی غزه را بپردازند

نخست وزیر سابق قطر: کشورهای عربی نباید هزینه های سنگین بازسازی غزه را بپردازند