مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:302023-12-31بين الملل

برنامه زلنسکی برای تداوم جنگ با روسیه در سال 2024


رییس جمهور اوکراین ضمن قدردانی از همه متحدانش در جریان جنگ اوکراین بر برنامه خود جهت تقویت توان نظامی کشورش در سال آینده تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در اظهاراتی عنوان کرد که قصد دارد در سال آینده تسلیحات بیشتری را جهت تقویت توان نظامی این کشور تولید کند.

اظهارات زلنسکی پس از آن انجام شد که روسیه سخت ترین و سنگین ترین حملات هوایی اش در اوکراین را از ابتدای آغاز جنگ در این کشور، روز گذشته انجام داد و خرابی های بسیاری به بار آورد.

زلنسکی در اظهاراتش بر این نکته تاکید کرد که همراه با شرکا و متحدانش راه حل های بسیار مهمی را در سال جدید در مورد اوکراین ارائه خواهد کرد.

  زلنسکی در جریان سخنرانی که روز گذشته انجام داد، عنوان کرد: ما در حال برنامه ریزی برای تولید سلاح های بیشتری در سال آینده هستیم و برنامه مشخصی هم را برای فعالیت بین المللی خود در ماه ژانویه داریم.

ما در حال همکاری با شرکای خود برای رسیدن به راه حل هایی هستیم که هر سرباز اوکراینی و کل ملت اوکراین و دولت ما به آن نیاز دارد.

این راه حل ها بسیار موثر خواهند بود.

رییس جمهور اوکراین در توضیح تصمیم خود مبتنی بر افزایش تولید تسلیحات بیشتر هم عنوان کرد: فارغ از هر گونه اتفاق و تغییرات سیاسی که در کشورهای دیگر رخ ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه زلنسکی برای تداوم جنگ با روسیه در سال 2024

برنامه زلنسکی برای تداوم جنگ با روسیه در سال 2024