مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 08:402023-12-28اجتماعي

5 واحد تولید بتن حوزه گوهررود در لیست واحدهای آلاینده


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت با اشاره به پایش واحدهای صنعتی حوزه دو رودخانه گوهرود و زرجوب این شهر، گفت: پنج واحد تولید بتن در حوزه رودخانه گوهررود در لیست واحدهای آلاینده قرار گرفت.

- ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت با اشاره به پایش واحدهای صنعتی حوزه دو رودخانه گوهرود و زرجوب این شهر، گفت: پنج واحد تولید بتن در حوزه رودخانه گوهررود در لیست واحدهای آلاینده قرار گرفت.

محمدتقی تقی زاده پنج شنبه 7 دی ماه در گفتگو با ایسنا با اشاره به پایش واحدهای صنعتی حوزه دو رودخانه زرجوب و گوهر رود رشت، اظهار کرد: در این راستا 5 واحد تولید بتن در حوزه رودخانه گوهررود در لیست واحدهای آلاینده شهرستان قرار گرفت و جریمه آلایندگی ابلاغ شده و جریمه آلودگی، تخریب تالاب و اقدامات قضایی در حال پیگیری است.

وی افزود: پنج واحد تولید بتن حوزه رودخانه زرجوب نیز پس از پایش و احراز آلودگی در مرحله صدور اخطاریه قرار گرفته اند که در صورت عدم تمکین در لیست صنایع آلاینده قرار می گیرند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت گفت: جریمه آلودگی، تخریب تالاب و اقدامات قضایی در خصوص این واحدها نیز اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 واحد تولید بتن حوزه گوهررود در لیست واحدهای آلاینده

5 واحد تولید بتن حوزه گوهررود در لیست واحدهای آلاینده