مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 00:452023-12-27اقتصادي

تزریق یک هزار و 800 میلیارد ریال به پروژه های زیرساختی شهرستان گرمی


برای پروژه های زیرساختی شهرستان گرمی هم چون برق و راه روستایی، بیش از یک هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه روز گذشته در نشست خبری با رسانه های محلی شهرستان گرمی، اظهار کرد: در سال جاری جهت بهبود و ارتقای وضعیت زیرساختی شهرستان گرمی هم چون توسعه و اصلاح شبکه برق و روشنایی معابر و دیگر حوزه های برق بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار تزریق شده است.

وی افزود: در حوزه راه های روستایی شهرستان گرمی، 100 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال در دست عملیات اجرایی است که در حوزه راه های روستایی شهرستان تحول جدی رخ خواهد داد.

آبرسانی به روستا های بخش موران تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می رسد استاندار اردبیل گفت: آبرسانی به 64 روستا در بخش موران گرمی که در سه فاز طرح فوق عملیاتی خواهد شد در دستور کار بوده و این طرح آبرسانی که به طول 52 کیلومتر است تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

  عاملی تصریح کرد: طرح آبرسانی به شهرستان گرمی از سد عمارت مورد بررسی قرار گرفته و دستورات و برنامه ریزی های لازم جهت عملیاتی سازی طرح فوق صادر شد و با این طرح، مشکلات آب شرب منطقه رفع خواهد شد و کلیه پایاب های شهرستان گرمی تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق یک هزار و 800 میلیارد ریال به پروژه های زیرساختی شهرستان گرمی

تزریق یک هزار و 800 میلیارد ریال به پروژه های زیرساختی شهرستان گرمی