مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 07:352024-01-08سياسي

روز «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی کشور ثبت شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از ثبت روز 20 اردیبهشت به عنوان روز «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی کشور خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سعید ضابطی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان اظهار کرد: بنا به پیشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه 891 شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست سید ابراهیم رییسی برگزار شد، ثبت روز گل محمدی و گلاب در ضمیمه تقویم ملی کشور به تصویب رسید.

وی، افزود: بر این اساس از سال آینده، روز 20 اردیبهشت به عنوان روز گل محمدی و گلاب در ضمیمه تقویم ملی ثبت خواهد شد.

ضابطی ادامه داد: به منظور ثبت این رویداد در تقویم کشور، با پیشنهاد رسمی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان در اسفندماه 1401 به شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان، ثبت روز گل محمدی و گلاب در ضمیمه تقویم کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان در پایان، تصریح کرد: سرانجام این پرونده به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع و این شورا به آن رأی مثبت داد و در تاریخ 10 دی ماه 1402 به صورت رسمی ابلاغ شد.

کاشان دارای 20 هزار هکتار اراضی کشاورزی، 9 هزار هکتار باغ و چهار هزار هکتار زمین زراعی است و بیش از 40 هزار خانوار در بخش کشاورزی این شهرستان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی کشور ثبت شد

روز «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی کشور ثبت شد