مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:552023-12-27سياسي

مادران شهدا گنجینه ای از خاطرات گرانبها هستند


استاندار همدان با بیان اینکه مادران شهدا خود گنجینه ای از خاطرات گرانبها هستند، اظهار کرد: شهدای والامقام ما کم از امامزادگان نیستند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان با بیان اینکه مادران شهدا خود گنجینه ای از خاطرات گرانبها هستند، اظهار کرد: شهدای والامقام ما کم از امامزادگان نیستند.

علیرضا قاسمی فرزاد چهارشنبه 6 دی در گردهمایی مادران و همسران شهدای شهرستان همدان در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان، اظهار کرد: کلمه مادر در همه فرهنگ ها مقدس است چراکه بزرگترین مسئولیت یعنی تربیت که بالاتر از آن چیزی وجود ندارد، بر عهده مادر بوده و این نقش را خداوند متعال بر عهده مادر قرار داده است.

وی افزود: در مکتب انسان ساز، مادر نقش برجسته ای دارد، پیامبر گرامی اسلام(ص) نسبت به دختر خود حضرت فاطمه(س) و همسر خود حضرت خدیجه(س) توجه ویژه ای داشتند، زمانی که جاهلیت دختران را زنده به گور می کردند ایشان به دخترشان لقب ام ابیها می دهند و این نشان دهنده جایگاه زن در اسلام است همچنین خداوند دو سوره را به صورت ویژه برای بانوان با نام سوره نساء و مریم نازل کرده که نشان از اهمیت، پاکی و اعتبار جایگاه زن در اسلام و قرآن است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه آنچه مکتب اسلام نسبت به زن توجه ویژه داشته در هیچ دوره ای از تاریخ سابقه ندارد، مطرح کرد: در ادامه دیدگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران شهدا گنجینه ای از خاطرات گرانبها هستند

مادران شهدا گنجینه ای از خاطرات گرانبها هستند