مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 21:052024-01-18سياسي

پرتاب موشک های ایران به مقر صهیونیست ها انتقام خون شهدای مظلوم کرمان را گرفت


دبیر مجمع فعالان جبهه جهانی انقلاب اسلامی گفت: موشک هایی که در روزهای اخیر از کشور ایران به مراکز آموزشی و نظامی مرتبط با صهیونیست ها در سوریه و عراق شلیک شد انتقام خون شهدای مظلوم حادثه کرمان را گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الااسلام علی اکبر براتی در سلسله نشست های ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع تحلیلی بر طرح های شکست خورده استکبار جهانی در مهار جبهه مقاومت، گفت: موشک هایی که در این روزهای اخیر از کشور ایران به مراکز آموزشی و نظامی مرتبط با صهیونیست ها در سوریه و عراق شلیک شد، انتقام خون شهدای مظلوم حادثه کرمان را گرفت و برای بازماندگان این شهدا و خصوصا طرفداران رمز دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی آرامش ایجاد کرد.

حزب الله هدفمندتر از حماس مبارزه علیه دشمن را پیگیری می کند دبیر مجمع فعالان جبهه جهانی انقلاب اسلامی افزود: یکی از اقدامات بسیار مهم امروز حزب الله این است که هدفمندتر از حماس مراکز نظامی رژیم صهیونیستی و اتفاقات هوایی را در شمال فلسطین پیگیری کرده و هم اکنون مراکز دشمن را تا عمق 10 کیلومتری مورد حمله و هدف بمباران قرار می دهد.

وی ادامه داد: این دقت و هدفمند بودن حزب الله را نشان می دهد اگر در آینده قصد حملات زمینی برای مقابله با دشمن را داشته باشد هیچ مانعی سد راهش نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب موشک های ایران به مقر صهیونیست ها انتقام خون شهدای مظلوم کرمان را گرفت

پرتاب موشک های ایران به مقر صهیونیست ها انتقام خون شهدای مظلوم کرمان را گرفت