مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:112024-01-09فرهنگي

چشم انتظاری پروژه تالار اردبیل 12 ساله شد


استان اردبیل از دیرباز مهد فرهنگ و هنر بوده و علاقمندان و هنرمندان این دیار همواره در صحنه های ملی و بین المللی درخشیده اند اما خلع وجود یک مکان فرهنگی و هنری مدرن در این منطقه بیش از پیش احساس می شود با این حال روند احداث پروژه نگون بخت تالار شهر اردبیل .

- خبرگزاری فارس - اردبیل؛ حامدقادری: پروژه تالار شهر اردبیل از سال 92 کلنگ زنی شده و قرار بر این بود که طی سه سال به بهره برداری برسد.

اما امروز با گذشت 10 سال از آغاز عملیات اجرایی این پروژه همچنان مردم و اهالی فرهنگ و هنر اردبیل چشم انتظار افتتاح آن هستند.

در حال حاضر ساختمان قدیمی فدک اردبیل میزبان اکثر رویدادهای فرهنگی استان است؛ انتظار می رود از آنجاییکه اردبیل که در مباحث فرهنگی همواره پیشگام بوده دارای مرکزی توسعه یافته و با امکانات مناسب و در شان مردم اردبیل باشد.

تالار شهر اردبیل در صورت تکمیل، متشکل از سالن تئاتر با ظرفیت 550 نفر، سالن موسیقی با ظرفیت 650 نفر، نگارخانه، کلاس های آموزشی، غرفه های عرضه محصولات فرهنگی و هنری، کارگاه های فرهنگی، آتلیه ها، فضاهای خدماتی از جمله رستوران و کافی شاپ و فضاهای اداری خواهد بود و با زیرساخت های بسیار مناسبی که در نظر گرفته شده عمده نیاز فرهنگی و هنری استان اردبیل را تامین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انتظاری پروژه تالار اردبیل 12 ساله شد

چشم انتظاری پروژه تالار اردبیل 12 ساله شد