مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:502024-01-07سياسي

آمادگی جهاددانشگاهی فارس برای همکاری با دانشگاه های مالزی و سریلانکا


رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به دیدارهای خود با سفیر سریلانکا و مدیرکل خاورمیانه وزارت گردشگری مالزی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس، - ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به دیدارهای خود با سفیر سریلانکا و مدیرکل خاورمیانه وزارت گردشگری مالزی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس، از آمادگی این نهاد برای همکاری مشترک با دانشگاه های این کشورها به خصوص در عرصه گردشگری خبر داد.

امیرحسین استقلال در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس، جهاددانشگاهی فارس حضور فعالی داشت، گفت: در این نمایشگاه جهاددانشگاهی فارس علاوه بر داشتن غرفه برای ارائه و معرفی فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی، علمی و فرهنگی خود، مسئولیت غرفه BTB نمایشگاه را به عهده داشت.

وی با تصریح اینکه در این غرفه میزبان میهمانانی از کشورهای مختلفی بودیم، افزود: در این فرصت توانستیم دستاوردها و فعالیت های جهاددانشگاهی را به میهمانان خارجی معرفی کنیم.

استقلال یکی از میهمانان این غرفه را پیشوایان آپونسو، سفیر سریلانکا در ایران اعلام کرد و گفت: در این دیدار دستاوردها و فعالیت های جهاددانشگاهی معرفی شد که مورد استقبال سفیر سریلانکا قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جهاددانشگاهی فارس برای همکاری با دانشگاه های مالزی و سریلانکا

آمادگی جهاددانشگاهی فارس برای همکاری با دانشگاه های مالزی و سریلانکا