مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:102024-01-20اقتصادي

جذب 170 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در رزن


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن از تخصیص و جذب اعتبار مکانیزاسیون در رزن خبر داد و گفت: 170 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در شهرستان جذب شده و این رقم در حال افزایش است.

- ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن از تخصیص و جذب اعتبار مکانیزاسیون در رزن خبر داد و گفت: 170 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در شهرستان جذب شده و این رقم در حال افزایش است.

   رضا مهدوی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته تسهیلات خط 11 مکانیزاسیون در رزن، اظهار کرد: در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و با بهره گیری حداکثری و هدفمند از ظرفیت های موجود اعم از نیروی انسانی فنی، پایگاه های اطلاعاتی طرفین و حفظ امنیت غذایی پایدار همچنین حفظ آب و خاک و استفاده بهینه از خاک ورزی با آخرین روش های نوین، اعتبار مکانیزاسیون تخصیص و جذب شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته در این حوزه حدود 150 میلیارد ریال است، افزود: در این حوزه بیش از 170 میلیارد ریال در شهرستان جذب شده و این رقم در حال افزایش است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن تاکید کرد: در این حوزه جذب سه دستگاه تراکتور نیوهلند و یک دستگاه اسکریپر لیزری با قابلیت تسطیح دقیق و همچنین خاکبرداری، بارگیری، خاکریزی و حمل و خاک ورزی در اراضی کشاورزی جذب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 170 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در رزن

جذب 170 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در رزن