مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:502024-01-20فرهنگي

کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر میزبان سه جشنواره بین المللی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو، امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی توسط رسانه های استان گفت: - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه های متنوع فرهنگی در دهه فجر تهیه و تدارک دیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو، امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی توسط رسانه های استان گفت: یک طرف مسئله انتخابات و ایجاد مشارکت رسانه ها هستند که عملکرد رسانه های مکتوب، مجازی و الکترونیک قابل تقدیر است.

درخشان با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی رسانه در این حوزه فعال هستند، افزود: تاکنون 6 جلسه با موضوع اخلاق رسانه ای و حساسیت قومی و قبیله ای که در گذشته برای استان چالش ایجاد کرده بود، برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری نظرسنجی انتخاباتی در سایت ها و خبرگزاری ابهامات و منع قانونی وجود دارد و باعث ایجاد چالش هایی شده که نظرسنجی های انتخاباتی محدود می شود.

درخشان با اشاره به اینکه شور انتخاباتی توسط رسانه های  استان ایجاد شده است، گفت: استان در راستای ایجاد نشاط در جامعه میزبان سه جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر میزبان سه جشنواره بین المللی است

کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر میزبان سه جشنواره بین المللی است