مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:502024-01-18اقتصادي

راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ در اردبیل


با راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ در اردبیل بهره وری در استان ارتقا یافته و دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با تولیدکنندگان برای صدور مجوز فروش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حامد عاملی ظهر امروز در یکصد و هیجدهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما در یک رقابت اقتصادی شدید در منطقه مواجه هستیم و حفظ جایگاه و ارتقای وضعیت اقتصادی مستلزم تلاش همگانی است.

وی با اشاره به اینکه دولت و دستگاه قضا همراه و حامی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است، افزود: مانع تراشی برای هر سرمایه گذار و موکول کردن هر سرمایه گذاری به آینده، جامعه و مردم را متضرر می کند؛ ضرورت دارد که تمامی دستگاه های اجرایی با پرهیز از مانع تراشی در جهت توسعه سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذار اقدام کنند.

استاندار اردبیل با تاکید بر راه اندازی زنجیره تولید، گفت: اردبیل با دارا بودن ظرفیت های بالای تولیدی در زمینه پرورش انواع طیور و تخم مرغ و کشتارگاه های مربوطه می تواند با راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ و تخم مرغ گامی مهم در راستای ارتقای بهره وری بردارد.

عاملی با ابراز امیدواری از راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ و تخم مرغ در اردبیل، تصریح کرد: تولید مرغ مادر در کشور سال های متمادی وابسته به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ در اردبیل

راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ در اردبیل