مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 00:202024-01-09سياسي

یک انقلابی اصیل که مدرسه رفاه دایر کرده بود


در نگاه آیت الله هاشمی وهمفکران ایشان، بزرگترین نیاز جامعه رفاه مردم بود و از این رو، مهمترین آرمان و هدف را ایجاد رفاه برای جامعه اسلامی و مردم ایران می دانستند.

- نوشته محسن هاشمی* عصر ایران - در رسانه های رسمی ما، واژه دشمن، کلمه پرتکراری است و همراه با تئوری توطئه به ترجیع بند مواضع وسخنان مسئولان مختلف کشور در قوای سه گانه تبدیل شده است، اینکه بزرگترین دشمن جامعه ایران، استکبار جهانی ودشمنان خارجی است، اینکه اکثرقدرتهای بین المللی جمع شده اند تا ما به اهداف خود نرسیم، اینکه باید بدنبال نفوذی هایی باشیم که ظاهر و سخنان غیرانقلابی دارند.

اما آیا واقعا اینگونه است؟ نمی خواهم برای پاسخ به این سوال، با استناد به نظرسنجی، موجب دردسر ومحکومیت دیگری برای مطبوعات بشوم بلکه در آستانه هفتمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، قصد دارم، براساس اندیشه و رویکرد فکری ایشان بزرگترین دشمن ایران را شناسایی کنیم.

هاشمی رفسنجانی، در سال 1345 پس از آزادی از زندان وشکنجه ها وبا فروکش کردن فضای مبارزه پس از تبعید امام به عراق، در کناره مبارزه پنهانی با رژیم، به فعالیت فرهنگی پرداختند که در این دوره یکی از مهمترین اقدامات ایشان تاسیس بنیاد فرهنگی رفاه و مدرسه دخترانه رفاه با همکاری همفکرانی چون شهید باهنر، شهید رجایی با کمک مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک انقلابی اصیل که مدرسه رفاه دایر کرده بود

یک انقلابی اصیل که مدرسه رفاه دایر کرده بود