مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 12:152023-12-29ورزشي

عباسی: دبیر بیشترین نقش را برای گرفتن پست مصلایی پور در اتحادیه جهانی ایفا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،، سعید عباسی درباره انتقادهای تند برخی مربیان و کشتی گیران به قضاوت داوران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، - داور المپیکی ایران، با انتقاد از بی احترامی برخی مربیان همچون عادل بالی تبار به داوران کشتی در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی، گفت: برخی مربیان ما به علت بی اطلاعی از قوانین روز داوری در تحلیل های خود دچار اشتباه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،، سعید عباسی درباره انتقادهای تند برخی مربیان و کشتی گیران به قضاوت داوران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، گفت: داوری این رقابت ها در مجموع خوب بود هر چند ممکن است ضعف هایی نیز از نظر داوری در برخی مبارزه ها وجود داشته باشد.

نکته مهم این است که به هر حال ممکن است یک داور نیز همانند هر انسانی در کار خود دچار اشتباه شود اما به طور حتم این اشتباه عمدی نیست.

  داور المپیکی کشتی ایران، درباره کشتی هایی که به دلیل انتقاد تند مربیانی همچون سعید عبدولی، عادل بالی تبار جنجالی شد، تصرسح کرد: بررسی ویدیویی قضاوت داوران ما نشان داد تصمیم آن ها در این مبارزه ها درست بوده اما متاسفانه برخی مربیان ما به دلیل داشتن اطلاعات کم و ناقص نسبت به قوانین روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: دبیر بیشترین نقش را برای گرفتن پست مصلایی پور در اتحادیه جهانی ایفا کرد

عباسی: دبیر بیشترین نقش را برای گرفتن پست مصلایی پور در اتحادیه جهانی ایفا کرد