مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:202023-12-26سياسي

رسانه همواره پیش قراولان تصمیمات سیاسی دولت مردان


کارشناسان برنامه امواج شبهه با بیان اینکه از رسانه های بزرگ دنیا ناامید شده ایم تاکید کردند؛ رسانه ها همواره پیش قراولان تصمیمات سیاسی دولت مردان خود هستند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه رادیو گفت وگو در گفت و گو با دکتر علیرضا داودی( کارشناس و تحلیل گر ارشد رسانه) رضا گنجی (کارشناس و فعال رسانه) و به موضوع رسانه های بیگانه از ایجاد تاخیر ذهنی تا تعجیل در واکنش گیری مخاطبان و بررسی تکنیک های عملیاتی رسانه ای در میدان پرداخت.

اسراییل فرزند نامشروع رسانه های غرب، انسانیت را از حد گذراند محمود شهیدی-کارشناس مجری: اکنون با یک روایت فلسطینی محور برجسته و در انزوا قرار گرفته از سوی اسراییلی ها و محافل وابسته به آنها و همینطور آمریکا روبه رو هستیم.

گویا این دور جدید برخلاف ادوار قبلی رویارویی های محور مقاومت با اسراییل یک دور بی نظیر بود از این جهت که شاهد بودیم که محور مقاومت و رسانه های وابسته به آن از حالت دفاعی به حالت آفندی تغییر رویکرد دادند و در واقع محافل اسراییلی به حالت تدافعی تغییر یافتند تا به نوعی وجهه از دست رفته خود را ترمیم کنند.

این موضوع را چگونه ارزیابی می کنید؟ رضا گنجی کارشناس و فعال رسانه در پاسخ به این سوال گفت: اتفاقات غزه دو چیز را ثابت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه همواره پیش قراولان تصمیمات سیاسی دولت مردان

رسانه همواره پیش قراولان تصمیمات سیاسی دولت مردان