مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:352024-01-12سياسي

انتخابات آینده عزت آفرین خواهد شد


مردم با لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در این برهه حساس با مشارکت حداکثری در انتخابات عزت آفرین خواهند شد.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام  گفت: مردم با لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در این برهه حساس با مشارکت حداکثری در انتخابات عزت آفرین خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، با اشاره به انتخابات ارزشمند مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در 11 اسفند اظهار کرد: مقام معظم رهبری از ابتدای سال تاکید فراوانی بر مشارکت گسترده و قوی مردم داشته اند، نظام اسلامی، نظامی مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت است و انتخابات تبلور مردم سالاری دینی در نظام است.

وی گفت : امروز دشمن که در برابر توانمندی های جمهوری اسلامی در ضعیف ترین شرایط قرار گرفته و از طرف دیگر آثار انقلاب اسلامی امروز فراتر از مرزهای ما دشمن را زمین گیر کرده و برای جبران این شکست به شدت تبلیغ می کند تا مردم را از مشارکت در انتخابات ناامید کند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: اگر کسی مغلوب تبلیغات دشمن شود و در انتخابات شرکت نکند در واقع آینده خود و کشور را رها کرده در حالی که انسانی که زنده است باید نسبت به سرنوشت خود تاثیرگذار باشد و این حقی است که تمام افراد واجد شرایط رای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آینده عزت آفرین خواهد شد

انتخابات آینده عزت آفرین خواهد شد