مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:062024-01-12سياسي

امام جمعه بندرعباس: حضور مردم در انتخابات پشتوانه قدرت نظام اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بندرعباس اظهار داشت: ماه رجب، ماه رحمت الهی، ماه ریزش گناهان و دالان ورود به ماه خدا رمضان است.

  وی با توصیه به مردم درباره اهمیت ماه رجب افزود: در این ماه به ریسمان الهی چنگ بزنید زیرا که این ماه حبل الهی است و عبادت و استغفار را ترک نکنید و از خدا طلب مغفرت و آمرزش کنید.

  نماینده ولی فقیه در هرمزگان به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر مردم بود و مردم را مرکز ثقل اقتدار نظام و جلب رضایت آنها را موجب قوت ایران اسلامی عنوان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: دشمن در تبلیغات خود مسائل مهم را کوچک جلوه می دهد و بعد از اینکه مردم بی اهمیت شدند، آن را برای مردم بزرگنمایی می کند تا بتواند با این سیاست نقشه های خود را عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پشتوانه قدرت نظام اسلامی است، اضافه کرد: مایوس و ناامید کردن مردم و به دنبال آن ترس مردم از آینده بویژه نسل جوان و نابودی حلقه اتصال نظام و مردم از برنامه های راهبردی دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: حضور مردم در انتخابات پشتوانه قدرت نظام اسلامی است

امام جمعه بندرعباس: حضور مردم در انتخابات پشتوانه قدرت نظام اسلامی است