مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:102024-01-05سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه: به موقع انتقام می گیریم و فریب بازی دشمن را نمی خوریم


حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه امروز تهران اظهار داشت: - حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: انتقام خود را به موقع و به جا می گیریم و فریب بازی دشمن را نمی خوریم.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه امروز تهران اظهار داشت: امروز جمعه ما جمعه ای پر از حماسه و حیات شهیدان است، آمریکای جنایتکار و اسراییل کودک کش و داعش دست پرورده آنها، بدانند 85 انسان بی گناه و زن و کودک را به شهادت رساندند و خشم 85 میلیون انسان را برانگیختند و به میدان آوردند.

بیشتر بخوانیدسرلشکر سلامی: فرمان امام خامنه ای محقق می شود / ضربات سنگین، دردناک و غیرقابل تحملی به اسراییل و آمریکا وارد کرده ایموی ادامه داد: بدانید بغض و کینه این مردم برای انتقام گرفتن از شما در همه عالم بسیار قوی تر از همیشه است.

اراده مردم به نابودی شما بیشتر از همیشه شده است، این مراسم ها در این چند روز را نظاره کنید، ببینید در کنار مزار حاج قاسم چه خبر است مراسم در کنار مزار حاج قاسم با شکوه تر برگزار شد، ببینید امروز در ایران چه خبر است، حضور مردم در نمازجمعه های سراسر کشور را ببینید، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه: به موقع انتقام می گیریم و فریب بازی دشمن را نمی خوریم

نماینده ولی فقیه در سپاه: به موقع انتقام می گیریم و فریب بازی دشمن را نمی خوریم