مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:002023-12-24فرهنگي

جانمایی ایستگاه فرهنگی و ورزشی بانوان در بوستان های نجف آباد


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد گفت: ایستگاه های فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان در بوستان های نجف آباد جانمایی می شود.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد گفت: ایستگاه های فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان در بوستان های نجف آباد جانمایی می شود.

محبوبه عبادالهی در گفت وگو با ایسنا به مصوبات شورای فرهنگ عمومی نجف آباد برای حوزه بانوان و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره و اظهار کرد: توسعه زیرساخت ها برای تفریح، ورزش و نیازهای فرهنگی بانوان مطرح شده که تقویت امکانات باغ بانوان از جمله آن است.

وی افزود: علاوه بر امکانات باغ بانوان، جانمایی ایستگاه های فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان مصوب شده که مدیریت شهری همراه با اداره ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی این مهم را انجام می دهد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد یادآور شد: این جانمایی باید برای مکان هایی ایجاد شود که آرامش دختران و زنان را به همراه داشته باشد و تمهیدات لازم امنیتی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره مد و لباس با حضور تولیدکنندگان بزرگ کشوری به تصویب رسیده، گفت: پیش بینی های لازم صورت گرفته تا با حضور شرکت های بزرگ انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی ایستگاه فرهنگی و ورزشی بانوان در بوستان های نجف آباد

جانمایی ایستگاه فرهنگی و ورزشی بانوان در بوستان های نجف آباد