مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:252024-01-18سياسي

آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات، تصریح کرد: آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است؛ دشمنان درصدد پررنگ کردن مشکلات و دامن زدن به آن ها هستند و هرگز خیرخواه ما نبوده اند.

- ایسنا/قم عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات، تصریح کرد: آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است؛ دشمنان درصدد پررنگ کردن مشکلات و دامن زدن به آن ها هستند و هرگز خیرخواه ما نبوده اند.

آیت الله نجم الدین مروجی طبسی، امروز 28 دی ماه در همایش ائمه جماعات مساجد، مدارس، ادارات، دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان قم تصریح کرد: باید خدا را شاکر باشید که مشغول خدمت هستید؛ ما امروز به روحانیون مردمی، با اخلاق و با ادب نیازمندیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، وی ضمن بیان توصیه هایی به ائمه جماعات، تأکید کرد: روحانیت باید احساس مسئولیت داشته باشد و در هر شرایطی در کنار مردم باشد؛ چرا که یکی از ویژگی های روحانیت مردمی بودن است.

رفتار اخلاق محور، نشستن پای درد و دل مردم، حفظ حرمت اشخاص، تبیین شبهات برای مردم، دفاع از اعتقادات شیعه، نگاه یکسان به مأمومین و پرهیز از طولانی کردن بیش از اندازه نماز جماعت، از جمله توصیه های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است

آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است