مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:102024-01-10اجتماعي

آماده باش گشت های فوریت اجتماعی و مددسراها برای یخبندان تهران


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از آماده باش کامل گشت های فوریت های اجتماعی و مددسراهای ثابت و سیار فصلی برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی در فصل سرد سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، احمد احمدی صدر  امروز 21 دی 1402 به فصل سرد سال و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر در پیش بودن روزها و شب های بسیار سرد و احتمال وقوع یخبندان در سطح معابر پایتخت، بیش از 40 گشت ویژه فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر به صورت شبانه روزی آماده باش هستند و فعالیت های خود را نیز افزایش داده اند تا در صورت مشاهده افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح مناطق 22گانه کلانشهر تهران نسبت به انتقال آنها به مددسراها اقدام کنند.

وی همچنین افزود: حدود 20 مددسرا در سطح تهران در حال خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی از جمله کارتن خواب ها، بی سرپناهان، در راه ماندگان و.

هستند و همچنین حدود 20 گرمخانه سیار فصلی نیز در میادین اصلی پایتخت مستقر هستند تا سرپناهی برای این افراد آسیب دیده باشند.

احمدی صدر در ادامه گفت: در حال حاضر حدود 2500 ظرفیت در مددسراهای کلانشهر تهران برای پذیرش افراد بی سرپناه و کارتن خواب وجود دارد و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به این عزیزان هستند و 28 پایگاه فوریت های خدمات اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش گشت های فوریت اجتماعی و مددسراها برای یخبندان تهران

آماده باش گشت های فوریت اجتماعی و مددسراها برای یخبندان تهران