مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 19:002023-12-28سياسي

جنایات رژیم صهیونیستی موجب تفرقه بین آمریکا و اروپا شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه در اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با تحلیلی از شرایط جنگ غزه گفت: - وزیر امورخارجه ایران گفت: امروز آنچه در غزه رخ داده، موجب ایجاد تفرقه بین آمریکا و اروپا شده و آنان به دنبال خروج آبرومندانه از این جنگ هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه در اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با تحلیلی از شرایط جنگ غزه گفت: 80 روز جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه می گذرد و آنان تصویرشان این بود که در کمتر از 2 هفته حماس را از بین می برند که این امر محقق نشد و در ادامه گفتند برای خلع سلاح حماس تلاش خواهند کرد که این امر نیز محقق نشد.

وی گفت: امروز مقاومت فلسطین و حزب الله در برابر رژیم اشغالگر قدس و آمریکا قرار دارند که پس از 20 روز از آغاز جنگ درخواست مذاکره برای آزادی اسرا با حماس را اعلام کردند.

امیرعبداللهیان بیان کرد: رژیم صهیونیستی در مقطعی بیمارستان ها را موشک باران کرد چرا که تصور می کردند رزمندگان حماس در زیرزمین بیمارستان ها هستند که اینگونه نبود.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه حماس اسرای نظامی مهمی را در اختیار دارد افزود: رهبران مقاومت می گویند در عملیات طوفان الاقصی برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات رژیم صهیونیستی موجب تفرقه بین آمریکا و اروپا شده است

جنایات رژیم صهیونیستی موجب تفرقه بین آمریکا و اروپا شده است