مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:452024-01-02سياسي

شهرداری بجنورد، بسته های سرمایه گذاری را به شورای شهر ارائه کند


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: شهرداری مرکز استان در سریعترین زمان، بسته های سرمایه گذاری را به شورای اسلامی شهر بجنورد ارائه کند.

- ایسنا/خراسان شمالی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: شهرداری مرکز استان در سریعترین زمان، بسته های سرمایه گذاری را به شورای اسلامی شهر بجنورد ارائه کند.

سید محسن موسوی در نطق پیش از دستور امروز 12 دی خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر به فرصت ها، بسته ها و شیوه های سرمایه گذاری اشاره و اظهار کرد: شهر بجنورد قابلیت های سرمایه گذاری بسیاری دارد که تعدادی از آن ها در قالب 14 بسته بررسی و کلیات آن با مالکیت شهرداری به تصویب رسید.

وی بیان کرد: از شهرداری بجنورد انتظار داریم که تدوین بسته های سرمایه گذاری و ارائه جزییات درباره اطلاعات فنی، نوع کاربری های پیشنهادی، تراکم، مطالعات اقتصادی، هزینه ساخت، میزان درآمد و.

را به شورای اسلامی شهر ارسال کند.

در ادامه این جلسه، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازحسابرسی صورت مالی شهرداری بجنورد در سال 1401 گفت: یکی از اشکالات در بحث موسسه حسابرسی، نقش دارایی ها و سرمایه ها در صورت های مالی است که از شفافیت برخوردار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بجنورد، بسته های سرمایه گذاری را به شورای شهر ارائه کند

شهرداری بجنورد، بسته های سرمایه گذاری را به شورای شهر ارائه کند