مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:102024-01-12سياسي

در تأمین سلامت انتخابات با هیچکس تعارف نداریم


رییس کل دادگستری فارس با اشاره به 4 راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت که رهبر معظم انقلاب برای انتخابات امسال تعیین کردند، گفت: در بحث تأمین سلامت انتخابات با کسی تعارف نداریم و با کوچکترین تخلف ها برخورد می کنیم.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس با اشاره به 4 راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت که رهبر معظم انقلاب برای انتخابات امسال تعیین کردند، گفت: در بحث تأمین سلامت انتخابات با کسی تعارف نداریم و با کوچکترین تخلف ها برخورد می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی امروز، 22 دی ماه در اختتامیه همایش ملی شعر فاطمی در سایه سار طوبی در شهرستان نی ریز با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب 4 راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را برای انتخابات امسال تعیین کردند.

وی با بیان اینکه با دقتی که در تأیید صلاحیت کاندیداها شده است، تلاش شده تا به این 4 راهبرد توجه ویژه شود، افزود: بحمد الهی امنیت خوبی در شهرستان و استان فارس داریم و استان فارس یکی از استان های امن کشور است که بخش زیادی از آن را مرهون تلاش شورای تأمین است.

موسوی با تصریح اینکه امنیت و رقابت در استان فارس نیز شکل گرفته است، گفت: رعایت سلامت و نظارت بر انتخابات هم به خوبی انجام می شود تا حق کسی ضایع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تأمین سلامت انتخابات با هیچکس تعارف نداریم

در تأمین سلامت انتخابات با هیچکس تعارف نداریم