مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 19:502024-01-02سياسي

شورای ائتلاف و شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد همبستگی واقعی دارند


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای ائتلاف و شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد همبستگی واقعی دارند و تئاتر بازی نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ حجت الاسلام غفاری رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهکیلویه و بویراحمد در همایش شکوه مشارکت که با  حضور نیروهای انقلاب برگزار شد گفت: پای آرمان های انقلاب محکم تر از قبل می ایستیم رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: باید شرایط را طوری فراهم کنیم که مردم با امید در مسیر انقلاب حضور داشته باشند.

 وی تحول را ضرورت جامعه دانست و گفت: یکی از عرصه های تحول در جامعه انتخابات است که موجب شده در نظام جمهوری اسلامی شاهد تحول پی در پی باشیم.

غفاری به برخی از مشکلات جوانان در دوره کنونی اشاره کرد و گفت: دشمن با لشکر خودش از خارج کشور ذهن و زندگی جوان ما را به هم ریخته که باید در مقابل آنها ایستادگی کنیم جوانان ما باید ایستادگی و مقاومت و انقلابی ماندن را بیش از پیش تمرین کنند.

وی همچنین با قدردانی از رسانه ها استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها باید تقوای قلم را رعایت کنند اگر رعایت نکنند هم خودشان و هم دیگران آسیب می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف و شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد همبستگی واقعی دارند

شورای ائتلاف و شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد همبستگی واقعی دارند