مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 12:452024-01-12اقتصادي

برند «هما» دارایی صندوق بازنشستگی هُماست


مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر لزوم سوددهی شرکت های زیرمجموعه صندوق هما گفت: دارایی صندوق بازنشستگان هما، برند آن است و استفاده بهینه از این برند، - اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان هما، مهدی مَسکنی در بازدید از این صندوق ضمن آشنایی با مسائل و مشکلات شرکتهای هفت گانه زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کارکنان هما، با تاکید بر ضرورت اتخاذ رویکرد حل مسئله در این شرکتها به منظور بهره ورسازی آنها افزود: نخستین گام در این رویکرد، تشخیص مسئله است و باید بنگاههای اقتصادی عارضه یابی شوند تا مشکلاتشان حل شود.

وی طول عمر کوتاه مدیریتی در دستگاهها و شرکتهای دولتی را یکی از دلایل بهینه اداره نشدن آنها دانست و بر لزوم سوددهی و بهره ورسازی شرکتهای زیرمجموعه صندوق هما تاکید کرد.

مسکنی همچنین با اشاره به منافع معنوی ناشی از خدمت به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر گفت: خدمت به بازنشستگان، موجب رضای الهی و بهترین اظهار بندگی است.

در این بازدید همچنین محسن حسنلو، مدیر عامل صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان هما، ضمن خیر مقدم به مهدی مَسکنی از روحیه مجاهدانه و تلاش بی ادعا و دلسوزانه ایشان تجلیل کرد و به بیان گزارشی از فعالیت ها و عملکرد دوره جدید مدیریت صندوق پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برند «هما» دارایی صندوق بازنشستگی هُماست

برند «هما» دارایی صندوق بازنشستگی هُماست