مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:202023-12-23سياسي

ایجاد کانون های فرهنگی هنری تخصصی بانوان در هزار و 411 نقطه از کشور


رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کانون های تخصصی بانوان در 1411 نقطه از کشور ایجاد شده است و همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) شاهد آغاز یک عملیات مشترک در حوزه گفتمان سازی با موضوعات مختلف زن و خانواده خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده امروز در نشست بررسی سامانه حکمرانی فرهنگی کشور از سلسله نشست های علمی جمهوری اسلامی شناسی که در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار شد به سوالات مطرح شده توسط پژوهشگران پاسخ داد.

رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در پاسخ به سوالی در خصوص کارکردهای مساجد با بیان اینکه مسجد را باید در نظام توحیدی تعریف کرد، گفت: مسجد یک مرکز خدمات محور نیست که با فرهنگسرا یا سرای محله مقایسه شود اما می توان کارکردهای مختلفی را در خصوص تربیت انسان برای مسجد تعریف کرد.

وی ادامه داد: اگر تعریف ما از مسجد صحیح باشد می توان کارکردهای موثری را برای آن برشمرد از جمله کارکردهای عبادی، نیایشی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و غیره.

خداداده تصریح کرد: اگر ما بتوانیم تعریف درستی از مسجد ارائه دهیم و به مسجد تراز برسیم آنگاه مسجد نقش آفرینی بیشتری از آنچه امروز شاهد هستیم، خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کانون های فرهنگی هنری تخصصی بانوان در هزار و 411 نقطه از کشور

ایجاد کانون های فرهنگی هنری تخصصی بانوان در هزار و 411 نقطه از کشور