مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 21:202024-01-17سياسي

عملیات اخیر سپاه دفاعی جانانه از اقتدار کشور بود


استاندار کرمانشاه عملیات اخیر سپاه پاسداران علیه تروریست ها در شرق و غرب کشور را دفاع جانانه از اقتدار ایران اسلامی دانست.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه عملیات اخیر سپاه پاسداران علیه تروریست ها در شرق و غرب کشور را دفاع جانانه از اقتدار ایران اسلامی دانست.

محمد طیب صحرایی، عصر امروز(27 دی) در جلسه شورای اداری شهرستان سرپل ذهاب، انقلاب اسلامی را یکی از موهبت ها و نعمت های بزرگ خدا به مردم ایران دانست که هر روز یک جلوه جدید و زیبا را از آن شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ابتدای انقلاب حتی امکان ساخت سیم خاردار را هم نداشتیم، اظهار کرد: امروز به جایگاهی رسیده ایم که از خوزستان و کرمانشاه، دشمنانمان را ادب می کنیم.

استاندار کرمانشاه اقدام اخیر سپاه پاسداران در حمله به مقر تروریست ها را بیانگر قدرت و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: این اقدام دفاع جانانه ای از اقتدار کشور بود.

صحرایی با بیان اینکه اگر انقلاب نبود چنین قدرت نمایی قابل تصور نبود، خاطرنشان کرد: در سایه این اقتدار امنیت ما و حتی همسایگان تامین می شود.

وی در ادامه انتخابات را نمود دیگری از جلوه های انقلاب دانست و تاکید کرد: در انقلاب اسلامی رای مردم اهمیت بالایی دارد و مردم نقش مهمی در اداره کشور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اخیر سپاه دفاعی جانانه از اقتدار کشور بود

عملیات اخیر سپاه دفاعی جانانه از اقتدار کشور بود