مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:152023-12-23سياسي

وعده های داده شده به مردم در زمان معین عملی شوند


فرماندار بابل با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم این است که مسائل مردم نباید روی زمین بماند، گفت: مسؤولان باید نسبت به قول های مطرح شده در جمع مردم در مدت زمان معین آن را عملی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قاسم عزیززاده گرجی فرماندار بابل به همراه امام جمعه بندپی شرقی، شهردار، معاونین شهردار، مدیر توزیع برق جنوب، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاونین با حضور در محله کتی و مسجد صاحب الزمان (عج) این محله در قالب اجرای طرح با مردم از نزدیک با مردم این منطقه دیدار کردند و ضمن استماع مشکلات این محله، پاسخگوی مطالبات مطرح شده بودند.

تعریض ورودی های شمالی و جنوبی محله کتی، اجرای طرح جوی و کانیوو به منظور ساماندهی آب های سطحی، جابجایی تیرهای چراغ برق و روشنایی، جمع آوری سگ های ولگرد، کمبود سطل و مخازن زباله، لایروبی انهار موجود در محله، مسائل فرهنگی و اجتماعی، توجه ویژه به افراد نیازمند محله از جمله مطالبات مهمی بودند که در این جلسه طرح مسأله شد.

 قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و فرماندار ویژه شهرستان بابل در این مراسم خطاب به اهالی محله کتی غربی گفت: مردم متدین این محله برای ما بسیار دارای ارزش بوده و مهم هستند و با تقدیم 16  شهید به انقلاب، ارادت خود را به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های داده شده به مردم در زمان معین عملی شوند

وعده های داده شده به مردم در زمان معین عملی شوند