مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:102023-12-30سياسي

خبرنگاران بدون مسکن باید شناسایی شوند


خبرنگاران فاقد مسکن و دارای شرایط طرح نهضت ملی مسکن باید توسط خانه مطبوعات استان قم شناسایی شوند تا مقدمات ثبت نام آنان در سامانه انجام پذیرد.

- ایسنا/قم استاندار قم اظهار کرد:خبرنگاران فاقد مسکن و دارای شرایط طرح نهضت ملی مسکن باید توسط خانه مطبوعات استان قم شناسایی شوند تا مقدمات ثبت نام آنان در سامانه انجام پذیرد.

سیدمحمدآقامیری استاندار قم در جلسه شورای تامین مسکن استان قم با اشاره به مشکل مسکن خبرنگاران، گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه، از جمله اقشار پرتلاش و مظلوم جامعه هستند که نیاز است موضوع مسکن آنان به صورت ویژه پیگیری شود.

ب گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان، استاندار قم بیان کرد: هدف دولت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تامین مسکن اقشار فاقد مسکن و کاهش هزینه قیمت آن است.

وی افزود: در گام اول نیاز است تا خبرنگاران بدون مسکن و دارای شرایط طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شوند که خانه مطبوعات استان قم باید این کار را انجام دهد تا مقدمات ثبت نام آنان در سامانه انجام پذیرد.

وی عنوان کرد: ممکن است در گذشته فرم جیم آنان قرمز شده باشد، اما اگر این افراد در حال حاضر به هر دلیل فاقد مسکن و مستاجر هستند، آنان هم باید شناسایی شوند تا در گام بعدی راهکار لازم برای آنان پیش بینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران بدون مسکن باید شناسایی شوند

خبرنگاران بدون مسکن باید شناسایی شوند