مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:352023-12-26ورزشي

استاندار یزد: نهادهای مردمی یزد در حوزه ورزش آماده همکاری با تاجیسکتان هستند


استاندار یزد با اشاره به اهمیت ظرفیت نهاد های مردمی در ایران و استان یزد، گفت: نهادهای مردمی استان یزد همکاری با تاجیکستان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با وزیر ورزش و جوانان تاجیکستان اظهار کرد: مواضع سیاسی مشترک مبتنی بر صلح و آرامش در منطقه، میراث فرهنگی مشترک، مناسبت های مختلف مشترک، سند های امضا شده مشترک در بین دو کشور و سفر های مختلف به دو کشور نشان از عمق ارتباط جمهوری اسلامی با تاجیکستان است.

وی با اشاره به جاذبه های گردشگری کم نظیر استان افزود: یزد، تنها شهر ثبت میراث جهانی جمهوری اسلامی ایران در یونسکو با چندین اثر ثبت جهانی و معماری بی نظیر و نخستین شهر خشت خام دنیا با همزیستی مسالمت آمیز بین ادیان مختلف، پرورش دانشمندان و عالمان بسیار بزرگ و مراکز علمی و دانشگاهی پرسابقه است.

استاندار یزد گفت: دومین استان معدنی جمهوری اسلامی و اولین استان معدنی کشور به لحاظ تعدد مواد معدنی، قطب تولید کاشی و سرامیک و پنمجمین تولید کننده کاشی و سرامیک دنیا، وجود صنایع فولادی و پنجمنین استان صنعتی جمهوری اسلامی نیز از ویژگی های دیگر این استان است.

فاطمی با بیان این که نهادهای مردم یزد آماده همکاری با تاجیکستان هستند، تصریح کرد: کسب رتبه اول کنکور سراسری در بیش از 30 سال، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: نهادهای مردمی یزد در حوزه ورزش آماده همکاری با تاجیسکتان هستند

استاندار یزد: نهادهای مردمی یزد در حوزه ورزش آماده همکاری با تاجیسکتان هستند