مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 07:552023-12-27اقتصادي

40 مرکز شتاب نگاری در استان زنجان وجود دارد


رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی استان زنجان، از وجود 40 مرکز شتاب نگاری در استان زنجان خبر داد و گفت: بر اساس سیاست های مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی به جهت ایجاد پراکندگی مناسب در سطح کشور و مراکز عمده جمعیتی و حساس تخصیص های جدید صورت خواهد گرفت.

- ایسنا/زنجان رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی استان زنجان، از وجود 40 مرکز شتاب نگاری در استان زنجان خبر داد و گفت: بر اساس سیاست های مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی به جهت ایجاد پراکندگی مناسب در سطح کشور و مراکز عمده جمعیتی و حساس تخصیص های جدید صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، مسلم کرمی اظهار کرد: براساس سیاست های مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی به جهت ایجاد پراکندگی مناسب در سطح کشور و مراکز عمده جمعیتی و حساس، تخصیص های جدید صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: شبکه شتاب نگاری بیشتر جهت اعلان وضعیت اضطراری به مراکز مدیریت و مانیتورینگ، زیرساخت های حیاتی و قطع آنها، جهت جلوگیری از هرگونه پیامدهای ناشی از تخریب در آنها است.

رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در حوزه ساخت و ساز بخش های متعددی دخیل هستند، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان متولی مهندسان ناظر و طراح و مجری، ادارت راه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 مرکز شتاب نگاری در استان زنجان وجود دارد

40 مرکز شتاب نگاری در استان زنجان وجود دارد