مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:252023-12-31بين الملل

نگرانی سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل از شیوع بیماری در غزه


سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی عنوان کرده اند که جان ده ها هزار نفر در غزه تحت تاثیر بیماری های عفونی و واگیردار مختلف در خطر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی هشدار داده اند که همزمان با افزایش شمار پناهندگان، خطر افزایش ابتلا به بیماری در پناهگاه های موقت در نوار غزه تشدید می شود.

پناهگاه های کوچکی که مردم از ترس بمباران های رژیم صهیونیستی در آنها زندگی می کنند.

به گفته دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد، موج تازه آوارگانی که به دستور نیروهای صهیونیستی وارد این پناهگاه ها شده اند، ارائه خدمات بهداشتی برای همه مردم آواره در این پناهگاه ها را دشوار کرده است.

به گفته رییس سازمان بهداشت جهانی نیز، عفونت های تنفسی و اسهال از شدیدترین و شایع ترین بیماری هایی است که در این پناهگاه ها در بین پناهجویان تشدید شده است.

طبق آمارهای ارائه شده در این سازمان در حال حاضر حدود 180 هزار نفر از آوارگان فلسطینی از عفونت های تنفسی رنج می برند و نزدیک به 136 هزار تن از کودکان زیر پنج سال هم در حال حاضر در نوار غزه، اسهال دارند و در صورت عدم درمان، مقادیر زیادی از آب و مواد معدنی حیاتی در بدنشان را در این سن از دست می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل از شیوع بیماری در غزه

نگرانی سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل از شیوع بیماری در غزه