مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:352024-01-10سياسي

ضرورت حضور پرشور در انتخابات چیست؟


رییس هیأت نظارت بر انتخابات در استان کرمانشاه گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی رمز خنثی سازی توطئه های دشمن و جاده صاف کن برای پیشبرد نظام و مردم برای رسیدن به آرمان های انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، 51 روز معکوس بشمارید برای رسیدن به تاریخی استثنایی و سرنوشت ساز برای ایرانیان: روز انتخابات مجلس شورای اسلامی.

51 روز مانده برای رسیدن به تاریخی استثنایی و سرنوشت ساز برای ایرانیان   انتخابات مهم ترین موضوع جمهوری اسلامی ایران است که همواره مورد توجه دشمنان نظام بوده و از هیچ تلاشی برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رأی دریغ ندارند.

حجت الاسلام محسن مفید رییس هیأت نظارت بر انتخابات در استان کرمانشاه در جواب سوال های پرتکرار این روزها که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟ و ضرورت حضور پرشور در انتخابات چیست؟ ، گفت: از زمانی شکل گیری نقاط عطف انقلاب اسلامی در تاریخ کشور (دهه 40)، تقابل جدی استکبار جهانی به رهبری رژیم امپریالیسم آمریکا با انقلاب ایران شکل گرفت.

وی ادامه داد: در این تقابل چند دهه ای، همواره آمریکا و ادیان آن در تلاش هستند که با توطئه، التهاب آفرینی و تنش آفرینی اولا؛ جلوی شکل گیری انقلاب اسلامی، ثانیا؛ پیروزی انقلاب اسلامی، ثالثا؛ تثبیت انقلاب اسلامی و در مرحله چهارم جلوی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حضور پرشور در انتخابات چیست؟

ضرورت حضور پرشور در انتخابات چیست؟