مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:052024-01-08بين الملل

بلینکن با چه درخواستی از مقامات صهیونیستی به تل آویو می رود؟


برخی دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی احتمال دادند که سفر وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی با هدف طرح درخواست های روشنی از مسؤولان این رژیم برای بازگشت ساکنان غیرنظامی شمال نوار غزه به خانه هایشان و تغییر شیوه جنگ در این منطقه انجام شده است.

- برخی دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی احتمال دادند که سفر وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی با هدف طرح درخواست های روشنی از مسؤولان این رژیم برای بازگشت ساکنان غیرنظامی شمال نوار غزه به خانه هایشان و تغییر شیوه جنگ در این منطقه انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از برخی منابع آگاه نوشت ارزیابی های مسؤولان دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی حاکی از این هستند که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که امروز دوشنبه وارد تل آویو شده، از مقامات کابینه این رژیم خواهد خواست به ساکنان شمال نوار غزه که اکنون در مناطق اسکان موقت آوارگان در مرکز و جنوب نوار غزه هستند، اجازه بازگشت به مناطقشان را بدهند.

این روزنامه نوشت مسؤولان کاخ سفید از وخامت فاجعه انسانی در جنوب نوار غزه نگران هستند و تمایل دارند این پیام را به مسؤولان تل آویو برسانند که سبک عملیات جنگی در شمال نوار غزه که در حال حاضر برقرار است، باید تغییر کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن با چه درخواستی از مقامات صهیونیستی به تل آویو می رود؟

بلینکن با چه درخواستی از مقامات صهیونیستی به تل آویو می رود؟