مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:452024-01-03سياسي

بندگی و تکلیف محوری؛ دو ویژگی بارز حضرت زهرا(س)


دبیر جامعه روحانیت شیراز، بندگی و تکلیف محوری را  دو ویژگی بارز حضرت زهرا(س) توصیف کرد و از شیعیان خواست در این دو خصلت پیرو سیره آن حضرت باشند.

- ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز، بندگی و تکلیف محوری را  دو ویژگی بارز حضرت زهرا(س) توصیف کرد و از شیعیان خواست در این دو خصلت پیرو سیره آن حضرت باشند.

حجت الاسلام سیدمحی الدین طاهری امروز، 13 دی ماه در گردهمایی مادرانه خانواده معنوی که به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در شیراز برگزار شد، گفت: اینکه حضرت زهرا(س) محور خلقت مطرح شده و در حدیث کساء به این موضوع اشاره شده به دلیل ویژگی های برجسته آن بانوی بزرگوار است که مهم ترین آن ها دو خصلت برجسته است که در وجود پر برکت ایشان نهادینه بوده است.

وی افزود: اولین ویژگی بنده بودن آن حضرت است به طوری که شب ها تا به صبح به عبادت مشغول بود و از فرط عبادت پاهای مبارکش ورم می کرد و برای همه مومنین دعا می کرد اما خود را فراموش می کرد چرا که محو در بندگی و عبودیت خدا بود.

رییس هیئت امنای آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) با اشاره به جایگاه رفیع حضرت زهرا(س) نزد علمای اهل سنت و اشاره به احادیث ارزشمندی که از آن ها برجای مانده است، گفت: حاکم نیشابوری که از عالمان اهل تسنن است در حدیثی صحیح از عایشه نقل می کند که هر زمان حضرت فاطمه(س) بر پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندگی و تکلیف محوری؛ دو ویژگی بارز حضرت زهرا(س)

بندگی و تکلیف محوری؛ دو ویژگی بارز حضرت زهرا(س)