مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:352023-12-26اقتصادي

عرضه و توزیع لاستیک در بازار و سکوهای اینترنتی برای کنترل قیمت


برای رفع مشکلات بازار لاستیک تلاش می کنیم تا توزیع را از طریق همه بسترهای ممکن از جمله عرضه در بازار و سکوهای فروش مجازی انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از اتاق اصناف ایران، در نشستی با حضور رییس اتاق اصناف ایران و دستیار ویژه وزیر صمت، چالش ای توزیع لاستیک از طریق سامانه جامع تجارت بررسی شد.

  * گسترش عرضه و توزیع لاستیک در بازار سیدعلی لطفی زاده ، مشاورعالی و دستیار ویژه وزیر صمت در این نشست، گفت: مشکلات به وجود آمده در بازار لاستیک ناشی از عدم تناسب عرضه و تقاضا است.

بر این اساس تلاش داریم به اتفاق اتاق اصناف ایران عرضه را به صورت گسترده انجام دهیم و در ادامه توزیع را  از طریق همه بسترهای ممکن چه از طریق کاسبان محلی و چه از طریق سکوهای فروش مجازی در اختیار مصرف کننده قرار دهیم.

  وی افزود: باتوجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال باید ارتباط بهتر و نزدیک تری با اصناف ایجاد کنیم تا کالاها و آنچه که برای شب عید و ماه مبارک رمضان مورد نیاز مردم است به وفور در اختیارشان قرار گیرد.

نباید اجازه دهیم افراد قلیلی که با نیت سودجویی در لباس عمده فروش و یا خرده فروش وارد صحنه می شوند، به مردم اجحاف کنند و به اعتبار اصناف، این قشر شریف خدشه ای وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه و توزیع لاستیک در بازار و سکوهای اینترنتی برای کنترل قیمت

عرضه و توزیع لاستیک در بازار و سکوهای اینترنتی برای کنترل قیمت