مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:302024-01-13اقتصادي

تخصیص 20 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به فرودگاه بجنورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدابراهیم قدمگاهی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: 800 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز این فرودگاه در سفر رییس جمهور به استان مصوب شد که 300 میلیارد ریال از محل تعهدات ملی و 500 میلیارد ریال از محل شرکت فرودگاه ها و .

- مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از تخصیص 20 میلیارد تومان از اعتبار سفر رییس جمهور برای تامین تجهیزات و بهسازی این فرودگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدابراهیم قدمگاهی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: 800 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز این فرودگاه در سفر رییس جمهور به استان مصوب شد که 300 میلیارد ریال از محل تعهدات ملی و 500 میلیارد ریال از محل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در نظر گرفته شد.

وی افزود: اینک 140 میلیارد ریال از محل بودجه شرکت فرودگاه ها و 60 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملی تخصیص یافت.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد تصریح کرد: این میزان اعتبار برای تجهیزات، بهسازی ساختمان ها، ترمینال، محوطه سازی، گسترش عرض جاده، تحکیم دیوار حفاظتی، پارکینگ و سایر موارد هزینه و بسیاری از مشکلات زیرساختی این فرودگاه برطرف می شود.

وی ادامه داد: از مجموع اعتبار هزینه شده 70 میلیارد ریال تنها برای تحکیم دیوار حفاظتی و بالا بردن امنیت فرودگاه هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 20 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به فرودگاه بجنورد

تخصیص 20 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به فرودگاه بجنورد