مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:352024-01-18بين الملل

روایتی تکان دهنده از غزه


یک عضوِ گروه های داوطلبانه امدادی در شمال غزه در گزارشی میدانی برای میدل ایست آی در شرح جنایات اسراییل می نویسد: «من هیچگاه حتی در قالب بدترین کابوس هایم نیز فکر نمی کردم که روزی به دنبال یک سگِ ولگرد بدوم تا پایِ یک کودک خردسال را از دهانش خارج کنم! » - یک عضوِ گروه های داوطلبانه امدادی در شمال غزه در گزارشی میدانی برای میدل ایست آی در شرح جنایات اسراییل می نویسد: من هیچگاه حتی در قالب بدترین کابوس هایم نیز فکر نمی کردم که روزی به دنبال یک سگِ ولگرد بدوم تا پایِ یک کودک خردسال را از دهانش خارج کنم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الف نوشت؛ محمد الهاجر، در گزارشی برای پایگاه خبری میدل ایست آی، روایت عینی خود را از صحنه های شوکه کننده جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه مورد اشاره قرار داده است.

محمد الهاجر به طور خاص به این مساله تاکید دارد که صهیونیست ها با مردم غزه و نوار غزه کاری کرده اند که شما در این منطقه می توانید مرگ را استشمام کنید و حتی نفس بکشید.

گزارش وی مملو از صحنه های تکان دهنده نظیر ممانعت نیروهای اسراییلی از تلاش های گروه های امدادی جهت کمک به بازماندگان فلسطینی که زیر آوارهای ناشی از بمباران نوار غزه گرفتار شده اند و همچنین حمله سگ های ولگرد به پیکرهای شهدای غزه در ساختمان های ویران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی تکان دهنده از غزه

روایتی تکان دهنده از غزه