مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:552024-01-03اقتصادي

پیشرفت 90 درصدی پروژه های آبرسانی در قائمشهر با بهره مندی 15 هزار خانوار


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، گفت: با اجرای پروژه های آبرسانی در شهرستان قائمشهر 15 هزار خانوار از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند می شوند.

- ایسنا/مازندران مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، گفت: با اجرای پروژه های آبرسانی در شهرستان قائمشهر 15 هزار خانوار از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد برارزاده امروز در بازدید از پروژه های آبرسانی شهرستان قائمشهر اظهار کرد: آبرسانی به مجتمع المشیر- افراپل با اجرای یک واحد ایستگاه پمپاژ به ظرفیت 30 لیتر در ثانیه و 2.

1 کیلومتر خط انتقال با صرف 30 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

وی با اشاره عملیات آبرسانی به مجتمع نیکان قائمشهر گفت: آبرسانی به این مجتمع با اجرای خط انتقال به طول 2 کیلومتر و یک حلقه چاه به ظرفیت 40 لیتر در ثانیه و اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از احداث یک باب مخزن ذخیره به حجم 500 متر مکعب در خطیرکلا با صرف هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال خبر داد و افزود: حفر یک حلقه چاه در ایستگاه مرکزی این شهر با پیش بینی دبی 50 لیتر در ثانیه و تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار همچنین عملیات بهسازی سه حلقه چاه دیگر با 40 لیتر آب دهی و صرف12 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست که در مجموع این پروژه ها با 90 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی پروژه های آبرسانی در قائمشهر با بهره مندی 15 هزار خانوار

پیشرفت 90 درصدی پروژه های آبرسانی در قائمشهر با بهره مندی 15 هزار خانوار