مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:452024-01-17فرهنگي

چرا این نمایش از جشنواره تئاتر فجر کنار گذاشته شد؟


یک کارگردان تئاتر که جزو برگزیدگان جشنواره های استانی و منطقه ای است، با اعتقاد بر اینکه نمایشش «به ناحق و به صورت غیر قانونی از جدول جشنواره تئاتر فجر کنار گذاشته شده، - یک کارگردان تئاتر که جزو برگزیدگان جشنواره های استانی و منطقه ای است، با اعتقاد بر اینکه نمایشش به ناحق و به صورت غیر قانونی از جدول جشنواره تئاتر فجر کنار گذاشته شده، خبر داد که حتما به لحاظ حقوقی، کارش را پیگیری می کند.

محمد جواد شریفی، کارگردانی اراکی است که نمایش خاطرات یک دلقک را برای شرکت در بخش مسابقه ایران چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر آماده کرده است اما در آستانه آغاز به کار این جشنواره خبر داد که نمایشش از جدول اجراها حذف شده است.

او در گفتگو با ایسنا توضیحات مبسوطی درباره روند آماده سازی نمایش خود برای حضور در جشنواره تئاتر فجر و شرکت در جشنواره های استانی و منطقه ای ارایه و تاکید کرد که در حق گروه و نمایش او بی عدالتی صورت گرفته است.

شریفی که پیش از این نمایش خاطرات یک دلقک را در شهر اراک در قالب اجرای عمومی روی صحنه برده است، گفت: این نمایش اقتباسی از نمایشنامه شاه لیر شکسپیر است که متن آن نوشته مشترک حسین و افق ایرجی است.

او ادامه داد: برای اجرای عمومی در اراک، طبیعتا مرحله بازبینی را طی کردیم و بعد از دریافت مجوز، نمایش را به صحنه بردیم و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا این نمایش از جشنواره تئاتر فجر کنار گذاشته شد؟

چرا این نمایش از جشنواره تئاتر فجر کنار گذاشته شد؟