مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:252024-01-08سياسي

هیچ دستگاهی حق دخالت در انتصابات شهردار را ندارد


اگر ثابت شود که دستگاهی از بیرون به مدیریت شهری می گوید چه کسی را برای چه سمت مدیریتی بگذارید، نام مدیر و دستگاه را پشت تریبون اعلام خواهم کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر ثابت شود که دستگاهی از بیرون به مدیریت شهری می گوید چه کسی را برای چه سمت مدیریتی بگذارید، نام مدیر و دستگاه را پشت تریبون اعلام خواهم کرد.

موسی الرضا حاجی بگلو امروز 18 دی ماه، در نطق پیش از دستور صدویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: قطعا دستگاه های امنیتی و نظامی پاسخ این تروریست ها را خواهند داد، همان طور که مقام معظم رهبری در پیام خود اشاره داشتند، انشالله نظام جمهوری اسلامی پاسخ کوبنده ای را خواهد داد.

وی با اشاره به صحبت های سال گذشته مقام معظم رهبری قبل و بعد از تحویل سال عنوان کرد: ایشان تاکید داشتند انتخابات آتی مهم بوده و مشارکت مردم قابل اهمیت است، بنابراین تمام مسئولان و مردم باید نسبت به این موضوع نقش آفرینی کنند.

مقام معظم رهبری همیشه ورود زودهنگام مسئولان و مردم را برای مشارکت منع می کردند، اما به این دلیل که دشمنان ایران و اسلام دنبال کمرنگ کردن حضور مردم بودند، تاکید کردند که مشارکت، فعالیت و دعوت کردن را تکلیف بدانید و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دستگاهی حق دخالت در انتصابات شهردار را ندارد

هیچ دستگاهی حق دخالت در انتصابات شهردار را ندارد