مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:202024-01-08سياسي

تشکیل 25 کمیته برای اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان ایلام


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مغتنم برای انعکاس دستاوردهای دولت است، از تشکیل 25 کمیته برای اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان خبر داد.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مغتنم برای انعکاس دستاوردهای دولت است، از تشکیل 25 کمیته برای اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان خبر داد.

محمدسبحان حسنی امروز 19 دی در نشست هماهنگی برای اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان، ضمن اشاره به ایام الله دهه فجر، یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب، اظهار کرد: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) بود که با پشتیبانی مردم ولایتمدار و خداجوی کشور انقلاب اسلامی ایران به قوع پیوست.

وی در ادامه افزود: حضرت امام خمینی (ره ) یک نظام سیاسی مبتنی به شریعت ناب محمدی(ص)، با اتکا به رای مردم را تشکیل داد و قانون اساسی که تدوین و به رای گذاشته شده، برگرفته از آیات قرآن است.

حسنی تاکید کرد: هدف امام راحل از تشکیل نظام اسلامی این بود که نظام اسلامی بتواند انسان را برای کمال برساند.

مردم ما همچنان پایبند به نظام اسلامی و وفادار به آرمان های امام راحل و رهبری هستند و ابعاد این انقلاب نقاط مختلف جهان را در برگرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 25 کمیته برای اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان ایلام

تشکیل 25 کمیته برای اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان ایلام