مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 20:402024-01-01بين الملل

لاپید: نتانیاهو در سال 2024 نخست وزیر نخواهد ماند


رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم به دلیل دریافت ضربات پیاپی از مقاومت فلسطین تاخت و گفت «هر کسی که برای ما فاجعه ایجاد کرد، - رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم به دلیل دریافت ضربات پیاپی از مقاومت فلسطین تاخت و گفت هر کسی که برای ما فاجعه ایجاد کرد، در سال 2024 نخست وزیر نخواهد ماند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاییر لاپید، رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم گفت: سال 2024 کاملاً متفاوت خواهد بود، کسی که بین ما شکاف ایجاد کرد و فاجعه آورد، در رأس قدرت باقی نخواهد ماند.

لاپید در یک نشست خبری در کنست توضیح داد: ما باید بین ویرانی که کابینه نتانیاهو در سال 2023 ایجاد کرده است و اصلاح گسترده کابینه ای که در سال 2024 ایجاد خواهد شد، یکی را انتخاب کنیم .

وی با اشاره به نظرسنجی هایی که نشان می دهد محبوبیت احزاب تشکیل دهنده کابینه به رهبری لیکود کاهش چشمگیری داشته است، افزود: من می دانم اسراییل چه انتخابی خواهد داشت و شما هم می دانید .

احزاب تشکیل دهنده کابینه نتانیاهو علاوه بر لیکود، شامل شاس، یهودیت تورات، قدرت یهود و صهیونیسم مذهبی هستند.

چند روز پیش، یک نظرسنجی که توسط کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام شد، نشان داد که اگر انتخابات امروز برگزار شود لیکود (به ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاپید: نتانیاهو در سال 2024 نخست وزیر نخواهد ماند

لاپید: نتانیاهو در سال 2024 نخست وزیر نخواهد ماند