مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:052024-01-02اقتصادي

پتروشیمی ها و فولاد نگران تامین خوراک گاز نباشند


مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد تحویل گاز به بخش های فولاد، پتروشیمی و سیمان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب 11، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سعید عقلی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، اعلام کرد که گازرسانی به صنایع عمده و نیروگاه های کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده، حجم گاز تحویلی به صنایع عمده کشور از ابتدای امسال تا پایان پاییز، نسبت به مدت مشابه پارسال، به ترتیب 11، 10.

5 و 17 درصد در بخش های فولاد، پتروشیمی و سیمان افزایش یافته است.

او همچنین ادامه داد: حجم گازرسانی به نیروگاه ها در 6 ماه ابتدایی سال، نسبت به مدت مشابه پارسال، 16 درصد افزایش داشته است.

این مقدار در بازه زمانی 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال هم 12 درصد افزایش نشان می دهد.

عقلی با بیان اینکه نگاه شرکت ملی گاز ایران کمک به رشد تولید و خدمت رسانی است، گفت: این شرکت از ابتدای امسال تاکنون در بیشتر ایام سال فراتر از سقف تعهد و برنامه مصوب به صنایع عمده و نیروگاه ها گاز تحویل داده است.

وی همچنین یادآور شد که مطابق برنامه، شرکت ملی گاز ایران موظف به تأمین گاز صنایع برای هشت ماه از سال است و در دوره سرد سال صنایع باید آمادگی لازم برای استفاده از سوخت جایگزین را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی ها و فولاد نگران تامین خوراک گاز نباشند

پتروشیمی ها و فولاد نگران تامین خوراک گاز نباشند