مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:052024-01-11سياسي

رفع 4 نقطه حادثه خیز در بخش بلداجی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: 270 کلیومتر خط کشی معابر و جاده ها، نصب 633 عدد تابلوهای انتظامی، اخطاری و 400 عدد نیوجرسی و رفع چهار نقطه حادثه خیر از جمله اقدامات انجام شده در بخش بلداجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، روح الله غلامی ظهر امروز در شورای اداری بلداجی در خصوص اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه حمل و نقل از مجموع 60 شرکت فعال در استان 21 شرکت در بروجن فعالیت می کند و از مجموع 50 شرکت مسافربری نیز 10 شرکت در این شهرستان فعال است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: از مجموع پنج میلیون تن باری که از استان بارگیری می شود، 2 تن از شهرستان بروجن بارگیری شده و به اقصی نقاط کشور ارسال می شود.

وی ادامه داد: 380 کیلومتر راه در حوزه شهرستان بروجن واقع شده است که از این میزان 213 کیلومتر راه اصلی و 170 کیلومتر راه روستایی است.

غلامی عنوان کرد: بروجن جز هفت شهرستانی است که هیچ جاده روستایی خاکی در آن وجود ندارد و رسالت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در روستاهای این منطقه مربوط به کیفی سازی و روکش آسفالت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 4 نقطه حادثه خیز در بخش بلداجی

رفع 4 نقطه حادثه خیز در بخش بلداجی