مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 09:212024-01-04سياسي

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان


در پی حادثه تروریستی تأسف بار و غم انگیز در مسیر زائران مزار حاج قاسم سلیمانی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه طی بیانیه ای این اقدام سفاکانه و بی رحمانه را محکوم کردند.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه بدین شرح است: بسم الله قاسم الجبارین أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ؛ به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده رخصت [جهاد] داده شده است چراکه مورد ظلم قرارگرفته اند و البته خدا بر پیروزی آنان سخت تواناست.

(سوره حج آیه 39) در چهارمین سالروز شهادت سردار دل ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی مزدوران استکبار تعدادی از مردم مسلمان و ولایی کرمان را شهید و مجروح نمودند، مردمی که با خلوص تمام برای پاسداشت بزرگ مردی از جنس عشق و ایثار و برای تجدید ارادت باروح پرفتوح آن سلاله نمایان، بر سر مزار ایشان گردآمده بودند.

بار دیگر دستان پلید استکبار جهانی و صهیونیسم از آستین مزدوران و خائنان به وطن، بیرون آمد و تعدادی از مردم مسلمان و مظلوم کرمان را به خاک و خون کشید.

همگان واقف اند دشمن پلید صهیونیستی و استکبار جهانی با حقارت تمام از محور مقاومتی که باهمت بلند شهید سلیمانی نظم گرفت و قوام یافت، ضربه های اساسی خورده است و همواره مترصد جبران این تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان