مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:162024-01-14اجتماعي

آخرین وضعیت برف در گیلان: از انسداد جاده و افتادن درخت تا قطعی آب و برق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، در پی هشدار سطح نارتجی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی، از روز گذشته بارش باران در اکثر نقاط استان به ویژه در مناطق غربی آغاز و اواخر دیشب این بارش ها در برخی از شهرستان ها به ویژه آستارا، تالش، فومن و ماسوله به برف تبدیل شده است.

ورود سامانه سرد بارشی در گیلان منجر شد که در برخی از مناطق جلگه ای گیلان از جمله آستارا و ارتفاعات تالش، ماسوله و دیلمان بیش از 60 سانتی متر برف ببارد .

کاهش 12 درجه ای دمای هوا در گیلان  با کاهش 10 الی 12 درجه ای دما و برودت شدید هوا، اکنون شاهد بارش شدید باران در اکثر شهرستان های گیلان هستیم و این بارش ها در برخی از نقاط رشت به شکل برف و شهرستان های آستانه اشرفیه و لاهیجان به صورت مخلوطی از برف و باران است.

بارش 80 سانتی متری برف در برخی از گیلان بر اساس داده های آماری و ایستگاه های هواشناسی بارش شدید برف در محور پونل-خلخال با حداکثر ارتفاع 35 سانتی متر، ️ اسالم-خلخال با حداکثر ارتفاع 40 سانتی متر و محور بهارستان-آقچای با حداکثر ارتفاع 80 سانتی متر گزارش شده است.

همچنین به گفته محمد دادرس، رییس سازمان هواشناسی گیلان، بارش خفیف برف در ️ محور آستارا-تالش با حداکثر ارتفاع 10 سانتی متر، محور زیاز-شوک با حداکثر ارتفاع پنج سانتی متر، محور رودسر-لات محله با حداکث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت برف در گیلان: از انسداد جاده و افتادن درخت تا قطعی آب و برق

آخرین وضعیت برف در گیلان: از انسداد جاده و افتادن درخت تا قطعی آب و برق