مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 23:552024-01-07حوادث

اعتراف زوج جنایتکار به قتل پدر و پسر


قرار حیرت آور!/ اعتراف زوج جنایتکار به قتل پدر و پسر/ تبلت ارزان ترفند کلاهبرداری اینستاگرامی/ لانه اسرار آمیز پلمب شد/ نامادری آوا صحنه قتل را بازسازی کرد/ اعتراف دزدان گوشی قاپ به 350 فقره سرقت!/ داماد به اتهام قتل مادرزن سابقش محاکمه می شود - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (یکشنبه هفدهم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  قرار حیرت آور! باورم نمی شد نامزدم بعد از حدود 6 سال که از برگزاری مراسم عقدکنان می گذرد با من در پارک ملت قرار گذاشته بود.

بیشتر بخوانید اعتراف زوج جنایتکار به قتل پدر و پسر زوج جنایتکار که پس از قتل یک پدر و پسر 6 ساله اش فراری بودند پس از 2 ماه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید تبلت ارزان ترفند کلاهبرداری اینستاگرامی کلاهبردار اینستاگرامی که به بهانه فروش تبلت ارزان قیمت کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید لانه اسرار آمیز پلمب شد دانشگاه علوم پزشکی مشهد، منزلی را پلمب کرد که یک زن جوان با تحصیلات ابتدایی و با تبلیغات گسترده درفضای مجازی مدعی بود بیماری های زنان و نازایی را درمان می کند! بیشتر بخوانید نامادری آوا صحنه قتل را بازسازی کرد نامادری دختر 4 ساله که با کتک زدن وی باعث مرگ کودک شده بود صحنه ضرب و شتم و قتل را بازسازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف زوج جنایتکار به قتل پدر و پسر

اعتراف زوج جنایتکار به قتل پدر و پسر